Orijentiring sa zadacima
- Opis aktivnosti
- Detalji
- Lokacije
Takmičenje se odnosi na više od 15 kontrolnih tačaka, koje treba obići za što kraće vreme već unapred postavljenim redosledom. U odnosu na broj učesnika grupa se deli na nekoliko timova. Svaka ekipa dobija mapu sa objašnjenjima i kompas. Na svakoj trećoj kontrolnoj tački se nalaze zadaci logičko – matematičkog tipa čije rešavanje "kupuje vreme" ili zadaci spretnosti i veštine tipa streličarstvo čije rešavanje je neophodno kako bi ekipa nastavila sa takmičenjem. Pojedini zadaci zahtevaju učestvovanje celog tima, odnosno rešavanje zadatka je moguće samo ukoliko tim radi sinhoronizovano i složno, a pojedini će zahtevati lično vodjstvo i inicijativu pojedinaca. Staza odnosno kontrolne tačke su postavljene u samom centru Kopaonika, tako da tokom takmičenja prolaze i kroz urbane delove i kroz šumarke itd. Igra podstiče na timski duh i saradnju članova koja je neophodna kako bi tim uspešno završio igru. Sabiranje rezultata i proglašenje pobednika je moguće pola sata posle završetka igre.
Vreme trajanja: zavisi od broja učesnika ( oko 2 h)
Kontaktirajte nas, kako bi kreirali posebnu ponudu za vas
Kontaktirajte nas kako bi vam predložili i kreirali aktivnosti u odnosu na strukturu vaše grupe (polnu, starosnu, interesovanja), broj učesnika, željenu lokaciju i sam cilj team buildinga.
Stojimo vam na raspolaganju za sve detelje koji vas zanimaju i eventualne savete vezane za organizaciju. Potrudićemo se da vam odgovorimo u što bržem roku.
Zakažite sastanak sa nama, potrudićemo se da odgovorimo svim vašim zahtevima
Zašto izabrati nas ?
Zato što smo zadobili poverenje najvećih kompanija u regionu.
Radimo veliki broj team buildinga za neke od najvećih kompanija u svetu, kao što možete videti u našem portfoliju najznačajnih klijenata.
Zato što smo kreairali naše programe.
Mi ne kopiramo, mi stvaramo, kreirali smo igre koje ostavljaju bez daha a ujedno imaju veliku edukativnu vrednost.
Zato što smo fleksibilni.
Šta god vi zamislite mi možemo da ostvarimo. Hoćete team building igru u vašem poslovnom prostoru ? Nema problema, dajte nam vremena da razmislimo.
Šta kažu klijenti ?
Učesnik igre “Lost and found” 2012. godine