Timsko crtanje grafita

  • Opis aktivnosti
  • Detalji
  • Lokacije

Grupa se deli u više timova, a svaki tim dobija svoju „stanicu“ odnosno deo platna na kojem treba na se nacrta grafit, Na samom početku igre timove će na "stanicama" pored platna i zadatka sačekati i potreban pribor za crtanje grafita, međutim slikarski resursi nisu pravilno rasporedjeni medju timovima, tako da jedna ekipa ima samo žutu boju, druga samo plavu, treća samo četkice itd. Poenta je da svi skupa imaju dovoljno resursa da uspešno reše zadatak, ali resursi na početku nisu pravilno rasporedjeni, što će učesnike naterati na jednu interaktivnu komunikaciju koje će sigurno biti zabavna a u isto vreme će tražiti i veštine pregovaranja i prodaje. Ekipe će imati pomoć profesionalnih crtača grafita.

Broj učesnika: od 10 do 200
Vreme trajanja: zavisi od broja učesnika ( oko 2 h)
Crtanje grafita je jako fleksibilna igra i može se održati bukvalno na bilo kojoj lokaciji.

Kontaktirajte nas, kako bi kreirali posebnu ponudu za vas


Kontaktirajte nas kako bi vam predložili i kreirali aktivnosti u odnosu na strukturu vaše grupe (polnu, starosnu, interesovanja), broj učesnika, željenu lokaciju i sam cilj team buildinga.

Stojimo vam na raspolaganju za sve detelje koji vas zanimaju i eventualne savete vezane za organizaciju. Potrudićemo se da vam odgovorimo u što bržem roku.

Zakažite sastanak sa nama, potrudićemo se da odgovorimo svim vašim zahtevima


Programa

Teambuildinga

Zadovoljnih klijenata

Učesnika do sada

Zašto izabrati nas ?


Zato što smo zadobili poverenje najvećih kompanija u regionu.

Radimo veliki broj team buildinga za neke od najvećih kompanija u svetu, kao što možete videti u našem portfoliju najznačajnih klijenata.

Zato što smo kreairali naše programe.

Mi ne kopiramo, mi stvaramo, kreirali smo igre koje ostavljaju bez daha a ujedno imaju veliku edukativnu vrednost.

Zato što smo fleksibilni.

Šta god vi zamislite mi možemo da ostvarimo. Hoćete team building igru u vašem poslovnom prostoru ? Nema problema, dajte nam vremena da razmislimo.

Šta kažu klijenti ?


“Izgurani iz svoje zone komfora i prisiljeni da se oslanjanjamo na neke svoje kolege koje do tada nismo dobro poznavali je bilo toliko vredno za nas. Takve situacije su nas primorale da razbijemo interpersonalne barijere jer smo shvatili da smo jedni drugima potrebni za uspeh.”

 

Učesnik igre “Lost and found” 2012. godine