Majstorska radionica

  • Opis aktivnosti
  • Detalji
  • Lokacije

Grupa se deli u više timova i svaki tim dobija svoju radionicu sa stolom i potrebnim alatom.
Zadatak svake ekipe je da sklope motor koji će raditi.
Nasuprot radionice na nekoliko metara se nalaze delovi motora koji ekipa mora da sklopi. Na svakih 5 minuta jedan član ekipe može da ode do mesta gde se nalaze delovi.
Poenta je da tim taktički u odnosu na specifikacije odredi koji su delovi prioritet i koji delovi idu prvi kako ne bi gubili vreme.
Pobednik je ekipa koja prva sklopi motor koji radi. Kada ekipa prijavi da je završila, komisija pali motor, u slučaju da motor radi ta ekipa je pobedila.

Broj učesnika: od 10 do 100
Vreme trajanja: zavisi od broja učesnika ( oko 2 h)
Bilo koji hotel koji ima sportsku ili konferencijsku salu.

Kontaktirajte nas, kako bi kreirali posebnu ponudu za vas


Kontaktirajte nas kako bi vam predložili i kreirali aktivnosti u odnosu na strukturu vaše grupe (polnu, starosnu, interesovanja), broj učesnika, željenu lokaciju i sam cilj team buildinga.

Stojimo vam na raspolaganju za sve detelje koji vas zanimaju i eventualne savete vezane za organizaciju. Potrudićemo se da vam odgovorimo u što bržem roku.

Zakažite sastanak sa nama, potrudićemo se da odgovorimo svim vašim zahtevima


Programa

Teambuildinga

Zadovoljnih klijenata

Učesnika do sada

Zašto izabrati nas ?


Zato što smo zadobili poverenje najvećih kompanija u regionu.

Radimo veliki broj team buildinga za neke od najvećih kompanija u svetu, kao što možete videti u našem portfoliju najznačajnih klijenata.

Zato što smo kreairali naše programe.

Mi ne kopiramo, mi stvaramo, kreirali smo igre koje ostavljaju bez daha a ujedno imaju veliku edukativnu vrednost.

Zato što smo fleksibilni.

Šta god vi zamislite mi možemo da ostvarimo. Hoćete team building igru u vašem poslovnom prostoru ? Nema problema, dajte nam vremena da razmislimo.

Šta kažu klijenti ?


“Izgurani iz svoje zone komfora i prisiljeni da se oslanjanjamo na neke svoje kolege koje do tada nismo dobro poznavali je bilo toliko vredno za nas. Takve situacije su nas primorale da razbijemo interpersonalne barijere jer smo shvatili da smo jedni drugima potrebni za uspeh.”

 

Učesnik igre “Lost and found” 2012. godine